Tilbake i 2010 var den største andelen produkter i den koreanske hudpleiebransjen produsert for et bredt publikum. Som en motsetning ble TROIPEEL til. En urtepeelbehandling til bruk for de profesjonelle i spa og hudpleiesalonger. Året etter ble TROIAREUKE født – et hudpleiemerke med fokus på resultat og tilgjengelig for alle – ikke bare hos spa, klinikker og salonger.
Siden den gang har TROIAREUKE vært representert på ulike hudpleie-konferanser og blitt en del av den estetiske hudpleiebransjen. Hele 5200 spa, klinikker og salonger i 42 land jobber med TROIAREUKE daglig.
Merket baserer sin idé på at din hudtilstand er unik. Den varierer med alder, sesong, til og med dager. Noen dager kan huden føles dehydrert, mens det er andre dager da huden oppleves som mer irritert. Det er her TROIAREUKE kommer inn i din hudpleierutine. Her fra du produkter som skal skreddersy dine behov, og ivaretar huden din på best mulig måte. De har utviklet effektive og innovative produkter skreddersydd di e behov. TROIAREUKE er merket med fokus på resultat.
TROIAREUKE ACSEN er serien vi har forelsket oss i. Produktene kan bruks av alle, men er spesielt godt egnet for de som har akne, sensitiv eller aknesensitiv hud. Derav navnet ACSEN (ACNE + SENSITIVE). Nøkkelingrediensen i ACSEN er Centella Asiatica som er både beroligende og fuktighetsgivende.